Långhelg.

Kategori: vardag

Långhelg eller lång helg? Det är frågan.

Jag tänker inte berätta vad jag gjort ihelgen för vissa människor verkar ha problem med att jag släpper loss. Igår var galet kul i alla fall, dansade som en total galning och brydde mig inte om något eller någon. Oj ja sa det i alla fall oups. Elin kom hit och räddade mig från familjemiddag, thank god vilken ängel hon är. Och sen körde vi bara på efter lite om och men så blev det en toppenkväll.

Jag vet inte om det hade med min personlighet att göra eller mitt utseende men fick höra av både en random-24årig-färdigstuderad-dude och en kompis till Elin att jag var smart, jag gillart! Bartendern gav mig rabatt, dont know why, but i like it. Sprang även på en föredetta arbetskamrat i dimman och lite andra gamla bekanta typ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: