Djungelrave!

Kategori: vardag

Jag finner inte de rätta orden att beskriva detta men i tisdags var den grymmaste festen jag någonsin varit med om. Skivan var så jäkla lyckad!

Middagen var underbar, Björn Larsson höll ett huligantal, Ellen ett sentementalttal, Skogis, Alex och Anna sjung chirrelåten, lambo efter lambo, sånghäftet sjungdes igenom och jag blev "klassen antcknare". Att man var full genom hela middagen gjorde det hela mycket roligare och kan någon vara snäll att beskriva hur middagen smakade?

Efter middagen i ett virrvarrv av djurmönstrat, neon och fjädrar röjde jag på dansgolvet tillsammans med resten av folket. Alkoholen konsumerades flitigt och bartendern sa till Palmis att de inte serverade sprit men jag shotade tequila hela kvällen. Det var fantastiskt roligt att träffa alla människor och toppen att mina små darlings från Norrtälje kom in en svng och röjde runt på dansgolvet och gjorde ett tappert försök att få i mig lite vatten. Innan kvällen var slut hann en hel den hända och saliv utbyttes flitigt, var det någon som inte fick ragg? Jag är inte sämre än de andra, HJs bror var ju rätt trevlig.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Middagen smakade på detta vis; bördet var torrt med röran var mums!

    Kycklingen var salt och gratängen smakade bra. Efterrätten var ljuvlig :)

    Jag fick inte ragg :'( Men jag fick ha mitt roliga på middagen i alla fall ;)

    2010-05-14 | 12:33:00
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: