Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låsas som förut.

Kategori: vardag

Vad ska man göra när det känns som att man förlorar en vän? När avståndet mellan oss varje dag växer. När det känns som om hon har ett ointresse i att hålla vänskapen vid liv. Vad ska man ta sig till när man försöker men det känns som det enda man får tillbaka är att människan vänder ryggen mot en. Hur ska man fixa något som är så skadat. Vi har klarat liknande situationer tidigare, men det är inga garantier för att det ska gå nu. Jag försöker, jag vill, jag saknar ju människan, men jag kan inte fortsätta försöka om jag inte får något tillbaka.

Kommentarer

  • Pingu säger:

    Prata med henne!

    Även om hon just nu befinner sig på annan ort :)

    2010-03-29 | 08:16:30
  • MJ säger:

    <3

    2010-04-01 | 23:06:40

Kommentera inlägget här: