mm älskar vi inte alla att vara vakna klockan snart i två när vi ska upp klockan tidigt och skriva viktigt prov?

Kategori: vardag

Nu ger jag upp. Har skrivit två långa utförliga inlägg, men dessa har försvunnit innan publisering. Jag hatar min lilla dator för att den är dum i huvudet, jag hatar min stora för att den knappt fungerar och jag hatar blogg.se för att de låter datorerna leva sitt eget liv så att inlägg försvinner.

Jag kan inte sova. Har apont i magen och mår illa + att en flock fjärilar flyttat in där också. Kan sova ännu mindre när jag analyserar varför jag har ont och känner mig illamående, samtidigt som tusen andra tankar snurrar runt i huvudet: Voldemort, Dino, internationella tentamen, resor, pengar med mera. Jag blir galen, vill ringa någon men alla lär ju sova vid den här tiden. Är så nervös inför imorgon att jag håller på att gå sönder. Dock kan jag inte förstå varför jag är nervös för jag har ju ingenting att förlora, iof har jag inget att vinan heller förutom bättre betyg i uf och kanske i engelska. Men genom att bara åka iväg och skriva provet ger mig nog plus i kanten, i alla fall hos Anna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: