Jag vet inte vad som hände

Kategori: vardag

Har skrivit internatonal examination nu! Skönt att ha det gjort. Det var svårt på den "lätta" delen där man skulle förklara ekonomiska termer, det hade varit lätt om jag vetat vad orden betydde men nu var inte det fallet. Resten av prover gick bra i alla fall det var mest att jämföra caset med mitt uf-företag, vad man kunde gjort annorlunda gör att förbättra försäljning osv.

Jag vet inte vad som hände igår men jag fick galet mycket vårkänslor så idag har jag sett ut som en pajas, haha. Blommiga skor, ljusa jeans, vit tisha och mintgrön adidas tröja med lila ränder har även lila naglar för tillfället. En riktig liten färgklick skulle man ju kunna kalla mig, för första gånger på massa år. Hur otroligt det än låter så brukade hela min garderob vara rosa, lila och multifärgad. Jag vet, lääääänge sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: