Jag kan ju försöka vara duktig till en början i alla fall.

Kategori: vardag

Ska lägga mig i sängen med en film och somna till ett fånigt kärleksdrama - love it!
Imorgon är min första dag på mitt godislöfte, önska mig lycka till. Tänkte försöka hålla mig borta från godis, fika, läsk och annat dummt med massa socker i. Måste bli av med sockerberoendet. Dum som är jag drack jag alkoläsk och åt massa godis igår bara för att jag visste att imorgon blire slut påt, haha det gört ju inte lättare men det löser sig.

Jag tänker inte ställa in något alarm för imorgon för nu är det lov och jag får sova!! Men vaknar jag i bra tid åker jag nog in till gymmet. Hann ju inte träna på hela förra veckan, så jag får ta igen det nu.

Kommentarer

  • Pingu säger:

    Jag är på Carro!!

    Vad sägs om att rapportera till varandra varje dag för att på så vis känna sig mer skyldig att faktiskt hålla löftet??

    I'm in desperate need of a change!!

    2010-03-29 | 08:11:49

Kommentera inlägget här: