Jag hatar att jag aldrig kan somna.

Kategori: vardag

Har haft svårt att sova så länge jag kan minnas periodvis. Men nu börjar det verkligen bli irriterande. Jag vill verkligen bara få en natts god sömn utan att somna efter klockan 3.

Jag hatar nätter, det är då allting kommer och jag kan inte fly från det. Tusentals tankar som snurrar runt, tårar som rinner utan stopp.

Det konstiga är att när jag sover borta med någon annan i rummet tex när jag sover hos Anna eller Aleks så somnar jag direkt. Men hemma, hos pappa eller farmor, när jag har ett rum som är mitt och är själv kan det ta hela natten innan jag somnar, oavsett hur trött jag är.

Jag hatar detta, jag har provat alla möjliga metoder men ingenting funkar. Godnatt nu ska jag lägga ifrån mig datorn och ge John Blund en ny chans, den killen har jäkligt svårt att få till det kan jag ju säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: