Inget blir som man tror att det ska bli, men det blir ganska bra ändå!

Kategori: vardag

Idag hände det massa saker som jag inte trodde skulle hända, började dagen med att följa med mamma på doktorkontroll, skola med redovisning (som jag var för nervös för att komma ihåg såklart, men min lärare sa att det gick bra så det känns helt ok), sen drog jag in till stan för att leta skor. Det slog inga gnistor mellan mig och Conversen som jag dreglat efter så det blev ett par ljust puderrosa i liknande modell från Vaga Bond, inte helt fel. Snygg väskan från Gina, svarta jeansleggins, solisar, naglack och partyfeet fick följa med hem också. Dock har jag inte gjort av med mer än jag hade tänkt så det känns skönt! Har även bokat in en grej på torsag. Efter det åt jag middag med syster som fyller år idag, det var nice (det är så otroligt roligt att träffa henne samt att slippa bo med henne, det funkar ju liksom inte mellan oss då..) Nu är det psykplugg inför torsdagens redovisning och sängen som gäller!

Långt och helt meningslös inlägg.. haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: