Ingen huvudvärk, wohoo!

Kategori: vardag

När jag kom hem igårkväll var jag ganska förfriskad. Fullheten slog till i bilen på väg hem från Norrtälje, haha varför är det alltid så? Hade i alla fall en supertrevlig kväll med mina underbara chefer och en tjej jag ska jobba med i sommar. Fördrink på Åtellet, vinprovning på Norrtälje båten och middag på Furusunds värdshus, riktigt nice. Fick mitt schema igår också, jag gillart! Ni kommer inte få se så mycket av mig i sommar men jag kommer tjäna massa pengar i alla fall och det var ju målet.

Hade en hemskt natt. "Pratade" med Dino för första gången sen vi sist sågs, viket var mer än fem veckor sedan, detta skedde på facebook och var ingenting med det. Tycker bara att duden är konstig. Fyllesmsade min kära pärla och en killkompis som ingen vet att jag har. Måste ta tag i detta och rätta till det jag skrev igår, dock förstod båda att jag drukit annat än coca cola.

Det värsta var ändå när klockan var kvart i fem på morgonen och jag vaknar. La ner datorn som jag somnat med från sägen, drack lite vatten och sen var det omöjligt att somna om igen. Var vaken i en timme innan jag till slut lyckades somna, morrrr!

Nu ska jag fixa i ordning mig för att åka in till Norrtälje och fika (dricka kaffe Pingu, iof drack jag drinkar igår, not good, fan där försvann mitt sockerlöfte, jag börjat ett nytt från och med nu) med Elin och träna lite. Har sneglat på ett sms från henne, hon har träningsvärk, jag med, detta ska bli kul!

Kommentarer

  • Pingu säger:

    haha, när man är på firmafest är allt tillåtet ;)

    2010-03-31 | 14:58:33

Kommentera inlägget här: