Imorgon har halva lovet gått

Kategori: vardag

Och då beger jag mig till Väsby för att plugga med Cat och Dennis och sedan mysa med dem och gå ut med Catte. Tre utgångar under loppet av en vecka, mycket? Man är ju bara ung en gång så det är lika bra att ha kul medan man kan. Vilken sekund kan allt vända. Vet dock inte riktigt vad jag ska ta på mig, det eviga problemet ja. Mörkblåa stuprör, svart paljettlinne och höga svarta klackar kanske? Blir nog bra hur det än blir. Har en date på g också, mer info om den kan ju komma när den är spikad. Nu är det sängen som gäller och lite ångest över att lovet är så kort.


Favoritmos!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag har också klädproblem ska du veta, men mys ska det bli!!

    Daten vill jag gärna höra mer om ;)

    2010-03-03 | 08:43:28
    Bloggadress: http://catrinre..blogg.se/
  • marcus säger:

    hörru carro, halva lovet är faktiskt kvar! =D

    2010-03-03 | 17:28:06

Kommentera inlägget här: