24h om dygnet och 7dagar i veckan räcker inte till.

Kategori: vardag

Två våfflor, en fika och sväng på stan med syrran, lite apu och massa gäspningar senare sitter jag återigen här framför datorn och delger er lite av vad som försegår.

Imorgon ska rapporthelvettet in, stabilt? Nej. Har halva diskussionen/analysen kvar, sen är det små saker som samanfattning, sutsats och källförtecning kvar. Jag har varit så stressad hela veckan att jag varken kunnat sova eller konsentrera mig. Men jag vet att bara jag kan fokusera så går det snabbt. Jag har arton timmar på mig innan den ska ligga i Annikas brevlåda, jag hinner, jag klarar det, jag vet det.

Jag önskar att jag hade en dag till, jag önskar att jag var utvilad, jag önskar att allt skulle gå galant.

Det ska bli kul att räkna ihop hur många timmar jag lagt på det här arbetet, först allt förarbete, apu-veckan och nu allt efterarbete och rapportskrivning. Får jag inte bra betyg på denna uppgift kommer jag att explodera av illska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: