trött, less och körkortslös för alltid.

Kategori: vardag

Körde bil i ca två timmar idag det gick ok men jag kommer ändå aldrig kunna ta körkort. Finns inga lediga lektioner fören i slutet av augusti och då är det försent. Ska iof ringa till Tibble trafikskola och kolla om de har några tider.

Annars har jag bara sovit och kollat lite på film. Ska snart bege mig till Norrtälje för att träffa Aleks och gå på Eclipse. Är fortfarande supertrött men ska försöka tagga till på bussen så jag kan hålla mig vaken i natt. Bion början 23:59 så det blir film halva natten. Sen blir det jobb resten av veckan, ska väl försöka vila lite också eftersom att min rethosta är tillbaka och kroppen inte har någon engergi, vore ju inte särskilt lämpligt att bli sjuk nu.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag tror att du kommer fixa ett körkort!

    Det finns många körskolor i Sthml så några lektioner kommer du lätt att få ihop :) <3

    2010-06-30 | 18:16:34
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: