och dagen som började så bra.

Kategori: vardag

En för mig meninglös utvärdering med klassen och mentorerna, fick inte något sagt och till slut orkade jag inte så jag skrev ut psykologin. Detta betyder att jag är klar med marina, wohoo.. Pratade med BB och han ger mig mvg i geografi, det var en underbar överraskning då jag hade räknat med vg i den kursen. Detta innebär att jag troligtvis kommer att komma in på min utbildning och hela min framtid är räddad. Jag blev så glad att jag blev mållös, tårögd och fick ett enormt leende. Perfekt synkat med mor min som hämtade upp mig när jag kom till norrtälje, jag fick köra och det fick fantastiskt. Kommer hem sätter på datorn och där ligger bomben. Nej fan och ursh jag tänker inte bli ledsen, jag orkar inte vara ledsen mer. Men jag kan inte känna någon glädje alls just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: