Bilder från Emax.

Kategori: vardag


Bland det första jag såg när jag anlände på Örebros universitet. (Bilden är dock tagen på kvällen innan vi gick till lägenheten)


Andra kvällen, på min, Maria och Anitas mini roadtrip i Örebro på jakt efter en handduk och en masccara, det är extremt svårt att få tag i klockan nio en måndagskväll kan jag upplysa er om. Men ICA maxi har allt!


Lite volleybollspelande, jag gav upp ganska fort kan jag säga, men vi hade det kul!


Bästa föreläsningen under hela veckan, Elaine Bergqvist, retorikkonsult.


Ali, Pär, Andrea och jag taggar inför Emax talkshow.



Pär, Andrea, jag och Ali taggar inför galamiddagen!


På galamiddagen.


Prisutdelning under galamiddagen. Självfallet fick jag inget pris, det var samma kämparglöd i lag 20 (MILFS) som i the colour of music uf tyvärr.. När ska jag lyckas träffa folk som vill vinna och satsa lika mycket som jag?

Summan av kardemumman är självfallet även om jag inte tog så många bilder på Emax ändå att det var awesome och jag ska lätt söka Emax Nordic nästa år och kanske som crew på Emax Sverige. I <3 Emax.

Kommentarer

  • MJ säger:

    Men någon gång då jävlar ska du vinna. På Emax Nordic måntro? :)

    Verkar juee varit helt fantastiskt Carro!

    2010-06-29 | 00:44:03
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: