Jag blir flyförbannad kan jag säga.

Kategori: vardag

Jag inser hur lite du känner mig eller oss, jag kan bara tala för mig själv. Om du seriöst tror att det handlar om att såra dig och vara elak mot dig måste du vara extremt självupptagen och tro att hela världen krätsar om dig. Du känner inte mig, du vet inte vad som hänt mig under våren, du vet absolut ingenting av hur jag känt mig jämte dig. Hur mycket du sårat mig.

Jag har ingen jävla telefonjävlen för att den har någon stulit, jag har en temporär telefon men ett kort som inte är aktiverat så jag kan inte ringa från den. Och det är extremt svårt att kommunicera med någon som jag vet inte är nära en dator, eftersom att det är min enda koppling till omvärlden just nu. 

Jag och Catte pratade och hon skickade sms, vad hon skrev och inte skrev i smset har jag ingen aning om men jag tänker tamifan inte be om ursäkt för något som jag inte anser att jag gjort något fel i. Vill du se filmen kan jag se den igen har jag sagt, men jag kunde inte gå på en sen bio i tisdags för att jag var tvungen att skriva klart mitt sista arbete på onsdagen för att det skulle vara inne på torsdagen. Hata mig för att jag vill klara skolan, gör det. Jag trodde inte ens att bion fortfarande var on eftersom att inget var bokat, planerat eller pratat om de närmaste dagarna. Men hade du och Catte gått på niobio utan mig hade jag inte brytt mig. Kul för er och jag hade sett den en annan dag med er, själv eller med någon annan.

Jag fattar verkligen inte vad problemet är och vad ditt hat och illska kommer ifrån. Du skriver att du inte tycker att du är tillräckligt viktig, jag vet inte hur du kan tolka det som så. Du borde veta vad du betyder för både Catte och mig. Om detta är en spegling av vad du tycker jäme mig eller oss vet jag inte, så kan det ju vara ibland. Det skulle inte förvåna mig om det är så fallet är och visst det gör ont. Men jag tror att det finns andra sätt.

Vill du inte vara med, fine! Spring. Men jag kommer att stå kvar. Det är inte tillhöra, jag tänker inte springa efter, jag tror (hur naivt det än är) att du kommer tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: