jag är totalt slut.

Kategori: vardag

Hat städat, handlat, bakat och fixat i tre fucking dagar nu inför studenten imorgon (JA STUDENTEN IMORGON *panik*) och inte fan får jag någon uppskattning för det utan bara en jäkla massa skit. Jag är rätt slut och irriterad nu som ni kanske ser på min ton..

Imorgon är det i alla fall studenten. Klänning och jordgubbar är inhandlade, skorna står framme och flakkläderna packade. Men jag har fortfarande inte fattat att det är jag som tar studenten. Jag är van vid att titta upp på flaken och önska att det var jag och imorgon kommer det att vara jag. Det har fortfarande inte sjunkit in. Imorgon kommer att vara sista gången jag ser vissa i klassen. Det ska bli kanon skönt för jag har verkligen klarat mitt livs största utmaning men som jag whinat om hela veckan så kommer det samtidigt att göra ont i hjärtat att lämna skolan och klasskamraterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: