efterfest & utgång, livet leker efter studenten!

Kategori: vardag

I lördags var det dags för efterfest för alla som jobbat på Custom bike show. Jag, Elin och Linn var självklart där, men missar ju inte en fri-bar och lite buffemat frivilligt. Vi gick en tipsprommenad som vi borde vunnit. Spottade gröna gelegrodor i tävling om vem som kunde spotta längst, det var bland det äckligaste jag gjort kan jag ju säga.

Kvällen rullade på i alla fall, en drink hit och en cider dit, alkoholen flödade och vi var alla ganska nöjda när vi fick skjuts upp till Campus för att förbereda oss på utgång. Mot Mobergs och jag gick in stenhårt, röjde i ca en och en halv timme, sen hade energin återigen tagit slut. Så jag hämtade ut jackan från garberoben och väskan hemma hos Elin och traskade upp till Kristoffer.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: