varva ner och ladda om.

Kategori: vardag

Har varit ledig i en och en halv dag och tagit igen mig och tagit ut mig. Städat, haft OC maraton och drukit en box vitt med Alexandra. Ikväll/natt var jag på jobbet igen och charmade ännu fler. Snackade ett tag med min stammis kusin (stammisen är förövrigt på Gotland nu och var väldigt ledsen över att missa en partykväll på Kvarnudden) och fick komplimanger för mitt arbete av lite olika personer. Nöjd och glad med jobbet, våra pupkvällar är alltid lyckade och ikväll var inget undantag, insåg återigen att jag har världens bästa sommarjobb och att det passar mig perfekt, även om trötthet, ont i ben och fötter är något man får på köpet. Imorgon är jag också ledig och hoppas på solsken och strandhäng, annars finns det en del kvar på nya OC-boxen att se och ett par-trehunda sidor kvar i boken att läsa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: