30 minuters drömmande om dagen sen säger chefen nu borde maten vara i magen!

Kategori: vardag

Enbart en dag kvar på arbetsveckan, sen är jag äntligen ledig, i en dag i alla fall sen är det dags för nya tag och ny arbetsvecka. Jobbar heltid men har taigt några extra pass för att klara av ovisheten om hösten. Den 25 augusti kommer en fet lön och om den går till lägenhet eller resa är högst oklart. Aleks frågade mig idag om jag är nervös inför antagningsbeskeded då tänkte jag nej det är jag inte, men jo det är jag. Jag har dock inte riktigt fattat att jag någon av de närmaste dagarna kommer få reda på min framtid. Då får jag reda på om det blir Jönköping eller London/Frankrike/Norge/Götet, spännande men oroväckande.

Så dags att vila för att orka med morgondagen, jag älskar mitt jobb men det är grymt krävande, man sitter ner 30 minuter om dagen annars går man omkring och fixar hela tiden. Men jag har i alla fall inte så mycket tid att tänka på annat medan jag jobbar. Det är väl min 30mins paus när jag sitter och petar i mig maten min chef tvingar mig att äta som jag drömmer mig bort en stund och önskar att jag precis som kunderna kunde njuta av sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: