peppar!

Kategori: vardag

Snart bär det av mot Norrtälje och utgång med Aleks och Ida. Kunde inte sova inatt men har ändå varit piggare än på länge idag, kanske beror på att jag fick vila ordentligt igår. Njuter just nu av min fläkt som svalkar härligt i min bastu till hus.  Anmälde intresse på tre lägenheter i Jönköping igår, jag kanske åker dit och läser kurserna i alla fall och håller hoppet uppe om att komma in på pogramet. Fick även tips om ett jobb i Norrrtälje till hösten samt att mamma pratat med sin vän i England. Så jag försöker glömma misslyckandet och letar alternativ och möjligheter, har även surfat och hittat ett tiotal jobb i Sthlm som jag ska sätta mig ner och söka imorgon. Leendet sitter på läpparna och jag ska försöka bli lite mer optimistisk.

Kommentarer

  • Pingu säger:

    Låter jävligt härligt och helt rätt måste jag säga!!

    2010-07-14 | 21:15:47
  • Catte säger:

    Åh vad skönt att det känns bättre nu och att du har kommit underfunn med vad du ska göra!

    Taggad på att gå ut en snabbis på fredag, eller jobbar du hela kvällen?

    Jag har faktiskt väldigt svårt för låten med, vet inte riktigt vad jag ska tycka!

    2010-07-14 | 21:52:44
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: