nattliga funderingar.

Kategori: vardag

Just nu vet jag som sagt inte vad jag ska göra med mitt liv. Ska väl börja söka lite jobb i olika städer runt om i Sveariket samt kolla runt bland mitt strama kontaktnät i England och Fraknkrike om de kan hjälpa mig att hitta en sysselsättning. En sak är i alla fall bestämd och det är att jag ska ha ett miljöombyte. Vad som händer sen är ovist men spännande, dock en aning skrämmande. Jag har ingen aning om vilka hemmifrån eller från klassen jag kommer att fortsätta att kontakt med om ett par månader. Jag har redan märkt att människor som jag trodde skulle finnas vid min sida är borta och att andra bekantskaper bleknar. Men de som jag lyckas hålla fast vid är väl de som är de riktiga vännerna som man kan lita på alltid kommer att finnas där. Det blev ingen backpacker/tågluffar resa, inte heller något Bordeaux, vi får se var livet tar mig och med vem. Jag ska se possitivt på detta, det är en möjlighet, HJ gav mig också det lilla hoppet som jag väntat på, tack!

Kommentarer

  • HJ säger:

    Glad att jag kunde vara lite till hjälp i alla fall :) men bra att söka jobb nu, ligger uppe sjuukligt mycket så söksöksök! Man kan ju alltid tacka nej om du kommer in på skolan (57 är verkligen inte mycket!!). Kram på dig

    2010-07-13 | 23:48:02

Kommentera inlägget här: