morgonsvammel.

Kategori: vardag

Hemkommen, uppvaknad och nya insikter. I måndags efter jobbet körde jag in till Norrtälje och satte mig på bussen till Alexandra, vi hängde på facebook och letade blivande makar. Igår åkte jag in till stan för att fönstershoppa och njuta av staden, kom hem med ett par skor och en tisha till mammsen, visar skorna en annan dag. Så nu har kontot återigen halverats, suck det är ju "bara" fyra veckor kvar till lönen, pannik? Nej sådant sysslar jag inte med längre, jag är livsnjutare.

För tillfället är Cat på väg ut hit, så jag ska väl släpa mig ur sängen och klä på mig samt fixa lite, typ hämta posten, jag är nyfiken om jag fått något brev från Högskolan i Halmstad där det står att jag får komma på intervju. Ikväll ska jag visa Cat Norrtälje by night, kommer bli awesome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: