måste ta ner mig själv på jorden, fast det är svårt.

Kategori: vardag

I mitt huvud bor jag redan i England, i något litet studentrum med alderst för myclket kläder. Jag trippar i mina nya skor till lektioner och föreläsningar. Att det oftast regnar ute gör mig inget för jag har en grymt snygg regnjacka och massor av paralyn, jag bryr mig inte ens om att håret blir lockigt. Men jag måste inse att det är det stora steget kvar, intervjun. Om en vecka åker jag ner till Halmstad för att få information om skolan och göra intervjun. Jag vet att jag inte kan ränka med att komma in, men jag vill så galet gärna. Det är jättepirrigt och jag har ingen aning om intervjun kommer att vara på svenska eller engelska, vad se kommer fråga eller om man ska ha med sig något. Men men, jag har en känsla inom mig som säger att jag fixar det här, det är farligt för jag vet hur ledsen jag kommer att bli om jag inte kommer in.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det är bara att köra på! Med rätt bubblighet kan inget gå fel!

    Håller tummarna för dig <3

    2010-07-30 | 11:25:07
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Mami säger:

    Go girl go!!!

    2010-07-30 | 11:56:51
  • Pingu säger:

    Lycka till i Halmstad Carro! Då du har en sådan tydlig målbild tror jag att intervjun kommer kännas lättare, mer som ett steg i rätt riktning istället för ett avgörande.

    Och smycket var väldigt sött! :)

    2010-07-30 | 20:50:23
  • MJ säger:

    Jag håller tummarna för dig, ber en liten bön, och funkare så funkare.

    Om inte blir det grymt för dig ändå! :)

    2010-07-30 | 23:57:04
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: