Livets mix.

Kategori: vardag

Igår var det som det ska vara antar jag, gick upp, solade, åkte till jobbet. På jobbet avar det full rulle och tiden flög iväg. Det var galet mycket folk och de drack ordentligt med öl, så pass mycket att den tog slut - vi hade vår första trubadurkväll. Alla verkade ha det jätteroligt så jag kan varmt rekomendera Kafé Kvarnudden ifall du vill ha en rolig fredagskväll.

Jag kom hem strax efter midnatt och kände mig äckligt sällskapssjuk, men höll mig från att ringa någon, vilket nog var bäst. Sommnade i alla fall sent och oroligt och vaknade kall och rädd, naken, exposed, jag drömmde nämligen mardrömmar igen. Har gjort det rätt mycket senaste tiden. Men nu laddar jag om för att börja jobba om 40 min. Fick höra att det fanns en tjej som såg upp till mig och tyckte att jag har fina kläder, henne ska jag öppna med idag så jag självförtroende boostar mig och snart sätter jag upp på cykeln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: