kvällen räddad av mina favorit stammisar!

Kategori: vardag

Drog upp till jobbet vid niotiden för att få vara med och njuta av pubaftonen som gäst den enda fredagen jag är ledig. Kom upp dit, såg ingen jag kände, pratade med min chef då jag insåg idag att jag har körlektion på måndag men att jag jobbar då så jag behöver ledigt några timmar, det visade sig att det inte går för det är brist på folk, så jag stod där men gråten i ögonen (insåg att jag måste betala för lektionsjävlen i alla fall och jag är totalt pank), bestämde mig i alla fall för att åka hem igen. Precis när jag ska låsa upp cykel ser jag att ett gäng stammisar kommer, hälsar på dem och bestämer mig för att hänga med dem ett tag, tack underbara människor, de räddade min kväll från att sitta hemma och gråta och rulla egna ciggaretter, istället har jag haft det jättetrevligt, en av dem visade sig att gått i MB05, vad är oddsen liksom?

Morgondagens dilema: Blev bjuden på fest imorgon kväll av killarna men imorgon ska Kristoffer ha fest, så frågan är vilken av dem jag ska gå på? Alternativt att åka till Kristoffer först och hem till Peder sen.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Du vet ju vart jag vill att du ska va :/

    2010-07-31 | 03:25:43

Kommentera inlägget här: