klockan tre på natten bestämde sig Alexandra och jag för att göra en "klassens" lista, en lite ärligare och elakare version än den som publiserades på studentskivan.

Kategori: vardag

Klassens mest blåsta - Ahlis
Klassens papegoja - Nathalie
Klassens "Jag älskar alla" - Eira
Klassens trotsiga - Attis
Klassens hippie - Evelina
Klassens "jag bryr mig inte" - Dennis
Klassens frånvarande - Sandra C
Klassens demokrat - Valle
Klassens fake - Camilla
Klassens humörsvängning - Carro
Klassens maskin - GD
Klassens diva - Harju
Klassens "mina föräldrar betalar mina betyg" - Alexandra
Klassens periodare - HJ
Klassens volvoraggare - Sandra J
Klassens taliban - Karl
Klassens negativa - Emma
Klassens sjusovare för att jag är bakis - Lotta
Klassens velare - Sara
Klassens "jag bryr mig inte om klassen för den är lame - Palims
Klassens "jag pratar helt i onödan eller inte alls" - Catte
Klassens "jag tror jag kan få alla tjejer jag vill, men ingen vill ha mig" - Ludde
Klassens Svensson - Skogis
Klassens hyprokondiker - Alex
Klassens smygsnobb - Anna W
Klassens "jag är bästis med alla" - Linda
Klassens missförstådda - Elin
Klassens hetsigaste - Fanny
Klassens Bananskal - Jacob 

Like it?

Kommentarer

  • Wallin säger:

    Löv it! Haha

    2010-07-21 | 09:27:28
  • Mams säger:

    Klassens humörsvängning tilllåt mig småle :-)

    2010-07-21 | 13:46:06
  • HJ säger:

    Periodare? :p vad tänker du på nu? :p

    2010-07-22 | 23:41:25

Kommentera inlägget här: