jävlafakeöjävel.

Kategori: vardag

Ibland, mycket få stunder älskar jag att bo i skärgården, bara själva grejen att kunna dra till stranden innan jobbet exempelvis. Men att bo och jobba här ute blir rätt intensivt.

Jag har alltid varit en människa som hatar att misssa saker, íbland har jag gjort saker jag inte vill bara för att jag inte velat höra om att alla andra gjort det (inga farliga grjer). Nu när jag lever här ute är jag helt isolerad, jag har svårt att åka iväg och träffa folk på grund av mitt tajta schema och ingen kommer någonsin ut och hälsar på här, så hejdå det som kallades liv. Jag klagar inte, jag har ett jobb jag trivs med och jag har haft det jättetrevligt de senaste kvällarna med god mat, trevligt sällskap och vin, med det sticker till att se att andra gör saker och jag är exkluderad. Jag förstå att det är såhär min höst kommer se ut och jag får acceptera det men det är inte kul. Jag vill vara med, jag vill också ha kul.

Voldemort ville att vi skulle ses idag eller imorgon men det går ju inte till följd av jobbet. Just nu har jag ingen lust att jobba, utan jag vill träffa människor och intte behöva bry mig, men jag vet hur glad och stolt jag kommer att vara den 25 augusti när den stora lönen ramlar in.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Allvarligt stumpan, har du någonsin i helal ditt liv varit så omsvärmad som du just nu?? Är inte bara det en liten kompensation för det du tycker att du missar. Du har människor runt dig hela dagarna som älskar dig, inte för det du gör utan för att just du är du. Du har människor runt dig som flirtar med osv.



    Kom igen nu Carro du är (nästan) vuxen och livet ändras hela tiden och kom i håg att förändringar inte betyder att något blir sämre utan allt som oftast precis tvärtom.

    2010-07-19 | 08:33:26
  • MJ säger:

    När jag är ute på mina äventyr tänker jag i alla fall inte glömma dig, köpte med mig en liten present från London till dig :)

    2010-07-19 | 17:27:11
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se
  • Anonym säger:

    Väx upp och sluta tycka synd om dig själv!!!

    2010-07-22 | 00:15:30

Kommentera inlägget här: