hjärtesorg. självsadist?

Kategori: vardag

Jag vet inte om jag gjort mig själv ännu mer olycklig eller om detta var ett bra val. Jag är singel igen, not wooho. Har inte kunnat gjort något på hela dagen, ligger bara i sängen, har ont i huvudet och känner mig tom, det gör ont i hjärtat och tårarna rinner. Men man mår väl som man förtjänar, antar jag.

Jag börjar må dåligt igen, detta skulle vara ett sätt att kunna fokusera på mig och koncentrera mig på att göra mig lycklig igen. Men jag mår sämre än jag gjort på länge och vill inget mer än att han ska komma in i mitt rum just nu och lägga sig brdivd mig och hålla om mig.

Jag måste bli av med gamla spöken, det jag inte inser är att det nu kommer att finnas ännu ett spöke.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Tänker på dig. Ta hand om dig <3

    2010-07-06 | 17:38:37

Kommentera inlägget här: