fattade ni något av de senaste inläggen?

Kategori: vardag

Troligtivs inte. I natt när jag kom hem lite lagomt småberusad loggar jag in på msn, någon minut senare loggar Dino in. Dum som jag är och hämningarna försvann med vinet skriver jag till honom. Det börjar med att jag ger honom kärlikstips (WHAT?! liksom och sen jag och kärlekstips?!), sen drar jag upp oss och han berättade att han var feg och att det inte finns någon ursäkt, pratar lite om mitt kärleksliv och han försöker ge mig tips (inte lika effektiva som mina, eller så  var det vinet igen..), det visar sig at vi sökt samma skola till hösten, har jag inte fixat boende får jag crasha hos honom som har fixat det.. (toppen *tummen upp* min bästa idé någonsin..), men här slutar det inte, innan jag inser att jag börjar jobba om några timmar hinner han berätta att han ska upp till Sthlm nu och undrar ifall vi ska ses och hänga lite.

Som ni förstår växlade jag mellan att vara ett frågetecken, dö av skratt, skaka av nervositet men mest bara förundran över hur extremt random livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: