antagningsbesked, urval 1.

Kategori: vardag

Idag kom antagningsbeskedet som jag så väntat på. Resultatet blev dock inte det jag ville. Jag ligger på reservplats nummer 57, så det är bara för mig att ge upp drömmen och studier och Jönköping och försöka fundera ut vad jag nu ska göra med mitt liv. Jag kommer inte att komma till Jönis, jag vill inte vara kvar här. Har jobb september ut i alla fall, så lite pengar att leva med finns.

Just nu känner jag mig bara totalt värdelös. Jag brukar vara duktig på allt jag gör men det har tydligen gått över då jag inte lyckats göra något rätt i år. Men men jag får fortsätta jobba nio timmar om dagen, sex dagar i veckan tills jag stupar. Jag vill bara bort från skamen och förnedelsen av att inte ens kunna komma in på skolan. Jag vill fly från allt som är här. Undrar hur långt man kommer om man åker nu men måste vara tillbaka på onsdag moregon klockan 09:00?

Kommentarer

  • HJ säger:

    Innan du ger upp: min syrra låg på betydligt sämre reservplats till socionom på SU och hon kom in sen! Vänta tills andra antagningsbeskedet :)

    2010-07-12 | 20:24:09

Kommentera inlägget här: