PARTY!

Kategori: vardag

Ikväll mina vänner slår vi klackarna i taket och fyller våra små kroppar med alkohol för hela studiebidraget (som så lägligt ramlade in på kontot idag). Sitter hemma hos Elin nu och senare blir det att göra Norrtälje farligt! Halva Norrtälje ska ut idag och det ska bli superkul att träffa alla. Jag har lämnat mina bekymmer och tankar på bussen för ikväll ska jag inte tänka på det!

Måste säga tack till Catte för en snabb men mysig fika och till Pingu och MJ för en supertrevlig dag! (Pingu jag blir mållös av din klokhet;) )

Kommentarer

  • Pingu säger:

    Jag kan bara säga det samma ;) <3

    2010-01-29 | 22:47:32
  • Catte säger:

    Tack själv!

    Den var en riktigt snabbis, men mysigt med Centralen vimmlet :)

    2010-01-31 | 22:12:31
    Bloggadress: http://catrinre..blogg.se/

Kommentera inlägget här: