En god dag

Kategori: vardag

Jag kom upp i tid idag, grattis till mig. Jag skrev klart geografin inatt, plus poäng där. Åkte till skolan, babblade lite på geografin, spelade spel på jesper.nu (fråga inte) och drog till Norrtälje. Fixade naglarna så nu har jag nyfixade fina aburginefärgade naglar att stolt visa upp (Dino får även pilla obegränsat nu). Efter en trevlig stund på nagelhörnan, måste tillägga att jag har världens gulligaste marikyrist hon är supertrevlig och bjöd mig på te och kaka, inte helt fel sådär på tisdags eftermiddagen, som sagt efter det härliga besöket på salongen tog jag en prommis genom stan för att möta mamma. Kikade in på h&m en snabbis och fann en bh som jag måste (MÅSTE) köpa imorgon och en klänning till Catte att ha på studentskivan (låter säkert yberkonstigt, men det hela är rätt normalt jag lovar). Har ätit en mysmiddag med mammsen och tittat på Trinny och Suzanna och snart börjar Paradise (!), inte en helt fel dag måste jag säga. Naturkunskapsplugget, förtränger jag i yttligare en timme.

Kommentarer

  • Pingu säger:

    Du och Catrin alltså, haha!

    2010-01-27 | 16:32:27

Kommentera inlägget här: