var finner man energin?

Kategori: vardag

Är helt slut, skönt att det bara är en dag kvar på veckan. Imoron blir sista dagen på apun, ska bli roligt att få all informations insamling klar så att jag kan börja skriva om allt. Samtidigt är det tråkigt, jag gillar att glida omkring på Dell. Håller på att göra bildspel till mässan nu, vi får se hur det blir, själv känner jag mig nöjd med resultatet vi får se vad resten av gänget säger. Kan ni fatta att mässan är på måndag? Det kan inte jag, det känns fortfarande så galet långt bort.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Du är värd att vara omringad av kärlek. Sug in det bara. Man får liksom passa på :)



    Jag har ju hela SATC boxen. Så ja... nästa söndag vet du ju vad vi ska göra ;) Vi beställer hem pizza å sen.. dunder.

    2010-02-18 | 23:03:27
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: