man behöver alltid något att se framemot!

Kategori: vardag

Och det jag längtar mest efter nu är helgen. Fick just lära mig livets stora gåta av Elin; "Men are toys", och detta ska jag leva efter ihelgen. Kan bli farligt.. Det roliga är att hon vet vilka konsekvenser detta kan få, haha. Kan även meddela världen att hon fått en soffa i sin längenhet, ska bli kul att se hur det påverkar våra legendariska efterfester! I helgen ska jag leva upp till mitt smeknamn från bartenders världen över "Miss Mojito"!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Eg så är de inte leksaker men för att överleva och kunna gå vidare från vissa män så måste man i princip tänka så, har iaf jag lärt mig.



    Mojitos i mängder! Here we come :D

    Å sen ordnar vi årets bästa efterfest!

    2010-02-24 | 11:14:13
  • pingu säger:

    Det där låter hemskt kul Carro!!

    Vet vem, jag kanske får med mamma ut på ngn klubb på Gran Canaria? ;P

    2010-02-24 | 12:07:04

Kommentera inlägget här: