jag måste sluta hänga på facebook!

Kategori: vardag

Jag har spenderat waaay för mycket tid på facebook för en kvälll, säger därför godnatt till fb men först lägger jag upp en bild som ger mig ett stort leende på läpparna. Den kommer från gruppen "Om Mona Sahlin blir stadsminister emigrerar jag", kan även säga att jag stödjer denna grupp fullt ut, jag vill inte leva och studera i Sverige under ledning av henne.

Sen så bjuder jag på lite ett härligt citat: "I think that's what makes many Swedes jealous of immigrant groups. You have a culture, an identity, a history, something that brings you together. And what do we have? We have Midsummer's Eve and such silly things." Mona Sahlin, 2002. (det är denna kvinna vissa vill ska styra landet, jag skulle föredra någon som värdesätter vår kultur lite högre)



Kan ju även flika in att Schlingmanns brev som kom idag, som vanligt var det mycket bra. Älskar hans mail!

Nu är det slutskrivet om Mona i min blogg!

Kommentarer

  • MJ säger:

    Herre gud! DENNA GRUPP ÄR SKAPAD FÖR MIG!!! Hur många gånger (åtminstone ett par tre fyra stycken gånger) har jag inte påpekata tt jag emigrerar i fall Hopplösa M tar över. Fy!

    2010-02-13 | 00:38:02
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: