hahaha

Kategori: saker som får mig att le

Detta är min vän Dennis och jag en helt vanlig torsdagskväll:

Dennis säger: kolla in den

 caroline ' säger: hahahaa
var hittade du den?

Dennis säger: youtube
letade efter tabbar gjorda på os

caroline ' säger: smart,
aha
ska jag tro på det?

Dennis säger: vet ej 
du och jag kanske borde "tävla" 
for fun 
=P

caroline ' säger: haha why not?

Dennis säger: heeh 
du borde fråga ditt ragg först och fråga om han kan vara din partner i ett tag
=D
sen kan jag hjälpa dig att komma till toppen...

caroline ' säger: i ett tag? medan du tränar med duschtjejen eller
hahahahaaha

Dennis säger:
mm kanske det

Kommentarer

  • Catte säger:

    Hahahahahaha!

    Ni är lite galna, men jag lovar att vara ert största fan och hejja på er rejält när ni börjar tävla!!

    2010-02-19 | 08:40:30
    Bloggadress: http://catrinre..blogg.se/

Kommentera inlägget här: