en såndär onsdag

Kategori: vardag

Dagen började fantastiskt men en liten försovning och självfallet glömde jag mobilen hemma (sådant som ALDRIG HÄNDER). Dagen flöt på i alla fall (i dimma och bomull dock, men det är bara detaljer). Ettorna körde Teamopoly, så varje ledig stund sprang jag dit för att kika hur det gick för dem. Efter skolan försökte jag mig på att skriva filosofin "Varför finns jag till?", det gick inget vidare. Sen vare dags för öpppethus där jag och Alexandra sålde 5 lurar (inte illa)! Sen bar det av mot stan för att träffa pappsen och syster för att käka middag.

Nu ligger jag i systers säng och har inte ångest för filosofin, den är inte värd det. Får skriva ihop den imorgon efter jag varit på Arlanda och träffat farmor och farfar.. Ni hör ju hur mycket jag för tillfället bryr mig om min skolgång, visst det är min framtid men min familj är mer värd än min skolgång så jag tar de chanser jag får att träffa dem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: