en sån där måndag

Kategori: vardag

Idag skulle jag ha klivit upp klockan åtta, det blev inte så istället vaknade jag tjugo över tio. Fick slänga mig in i duschen, tigga skjutis till Norrtälje och äta frukost supersnabbt. Väl i skolan kom jag in i någonting som jag knappt kan beskriva, min naturlärare har en balja som hon leker är en toalett och slänger i saker som ser ut som avföring, kondomer, tamponger osv.. japp det är min skola det..

Åkte till skolan för att gå på matten då jag för tillfället ligger aplångt efter. Hade en superrolig mattelektion med Dennis, och lärde mig lite också, riktigt nice. Efter skolan hade jag ett litet shoppingsug så jag tog en sväng på "stan" eller vad vi nu ska kalla lilla Norrtälje och inhandlade en bh, en klänning och strumpbyxor. Det är totalt köpstopp för mig nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: