den dagen sossarna kommer på något eget tappar jag hakan.

Kategori: vardag

Ni vet nog sen tidigare vad jag tycker om sossarna och deras politik eller icke existerande politik. Jag tycker att de slösar galet mycket tid på att klanka ner på alla andra istället för att anvnda den tiden och energin på att marknadsföra sin politik. (De är lite som högstadiets mobbare, klankar ner på andra för att själv känna sig bättre, sorgligt)

En liten rolig grej har ju dykt upp på Facebook som ni kanske alla sett en grupp som heter "Kan den här lyktstolpen få fler fans än Mona Sahlin?", ganska kul tycker jag då Mona enbart har ca 3500 fans på ansiktsboken, denna grupp har i alla fall i dagsläget 32252 medlemar, säger ju en hel del haha. I alla fall så har det nu dykt upp en grrpp för att kontra lyktstolpen, den heter "Kan den här soptunnan få fler fans än Fredrik Reinfeldt?" och visst hade det kunnat varit roligt om den kom först men seriöst kom på något eget istället. Men det är klart finner man bra idéer och det inte är ens egna tar man väl dem? haha

(kan ju filka in att soptunnan har 1259 medlemmar)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Då måste jag bara flika in med att sossarna är i opposition vilket innebär att det media fokuserar på är sossarnas kritik mot alliansen! Även det faktum att borgarna beter sig på exakt samma sätt genom att påstå att det rödgröna inte har en gemensam politik osvosvosv istället för att marknadsföra sig själva.



    Jag förstår och samtycker, med den lilla skillnaden att borgarna och sossarna ligger på samma nivå!

    2010-02-09 | 17:11:37
  • MJ säger:

    Instämmer Carolajn :) Kan man joina första gruppen mån tro? Btw så ska jag på muff filmkväll nästa frdag, spännande...

    2010-02-13 | 00:29:58
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: