Three Swedish girls loose in Worcester, look out!

Kategori: vardag

Emelies kompis Victoria var här och hälsade på i helgen så igår var det all in som gällde. Vi började uppe på St.Johns hos Erika som fyllde år så det var pre-party där.




Efter det drog vi vidare till Heroes, en pub som är i ett jättegammalt hus, det är lågt i tak och tjocka träbalkar i taket, kommer ni någon gång till Worcester ska jag ta med er dit. Killarna var galna på mig hela kvällen vet inte vad det var men fick i alla fall höra att en kille fick mentalt stånd när han såg mig, vi lämnade Heroes strax efter det.

Efter Heroes blev det Sin, vilket är ett förfest ställe slash nattklubb. Det är ingen klassisk Worcesterkväll ala Emelie och Caroline utan Jägerbombs, så på Sin körde vi kvällens erbjudande. (På Busches och Sin brukar de ha paketpris på Jägerbombs). Här slog jag även till en kille som grabade mitt as och skällde ut honom, han blev så paff att han tappade sin drink. Jag tål inte äckliga Britter som tror att bara för att jag är tjej och har kjol så ska de få göra vad de vill, inte ok!





Sen gick vi Tramps, vilket är den största nattklubben här och kvällens längsta stopp. Där dansade vi loss och hittade en tredje våning(!). Jag älskar Tramps, hittar alltid nya platser där inne. Enligt Joes kompis var det VIP där uppe, men så verkade det inte, hittade en julgran där i alla fall, det var rätt skoj!











När Tramps stängde trodde jag att det var dags att knyta sig men jag hade fel. Cinnabar stod på schemat. Träffade Victor på vägen dit som informerade oss om att de inte släppte in längre, men när vi kom till dörren frågade vakterna om vi var där för att träffa två killar, såklart vi var! Vi tyckte det var jätteroligt och skrattade åt de stackars tjejerna som inte skulle komma in och träffa sina killar sen. Väl inne träffade vi Emil och Rikard, som tydligen visste att vi var på väg och hade informerat vakterna om det… Inne spelade vi biljard och mitt lag vann, wohoo! Jag satte en boll på mina tre slag så jag är stolt.









Kvällen avslutades i alla fall på Shakeys (stavning?) med en doner chiken meat with fries and sallad, sen ett lager garlicmayo på det. Det mest fantastiska fyllekäket. Kom hem gjorde jag halv sex imorse.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det är rätt, ge killarna vad de tål!

    Låter som en toppenkväll! :)

    2010-12-05 | 14:57:14
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Jag har det superbra, sjukt kul! Läser Music and Entertainment Industry Management :D

    Vad läser du? Tror förresten att jag är här den 1 april så Mcfly då känns ju sjukt lockande! :D

    2010-12-05 | 16:28:17
    Bloggadress: http://jsomijohanna.blogg.se/
  • Elin säger:

    Babe! Både ser och låter awesome. Vi kör något liknande i helgen? ;) <3



    och skäll ut de jävla äcklona! morr.



    Puss

    2010-12-06 | 10:29:52
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: