Swe..

Kategori: vardag

Sverige var kaos i helgen. Allt var försenat. Det började redan på Heathrow då mitt flyg till Arlanda var försenat. Fördrev tiden genom att dricka Starbucks gingerbread latte och lite Chanel shopping (världens finaste läppstift). Väl i Svrige mötte mor och styvfar upp mig och vi åt en sen middag sen skulle jag hoppa på nattåget mot norr, men det var försenat och blev mer försenat och lite till.. Suck, sen var SJs biljettautomater stängda också så det blev biltjuvs jakt efter en sjuelva eller pressbyrå, hittade en till slut med en skallig kille som sa "tack och bock" fem gånger under en och en halv minut.

Väl på tåget kunde jag inte sova, när jag väl somnade var det en tantjävel i min kupe som höll på och väcka mig och säga massa konstiga saker. Fick nog totalt två timmars sömn den natten. Väl framme i Östersund hämtade min faster mig på stationen och framme på Frösön drack jag lite te med farmor, hennes syster och faster. Efter ett tag som farfar upp och gissa om han blev chockad.
 
Lördagens supriseparty blev otroligt lyckat! Farfar anade ingenting, inte ens när hela släkten hade ramlat in. Jag tog det lugnt under kväll och var chafför. Men hade det trevligt i alla fall, var superkul att träffa alla.

Resan mellan Ö-sund och Arlanda var helt ok, det var galet trångt iof men vi landade tidigare än beräknat så det var det inget fel på. For hem och tog en dusch (parasit i vattnet i Ö-sund u know, ville vara i närheten av det så lite som möjligt). Sen fika med Elin och Linn, och lite shopping på det, hittade en mobiltelefon.

Resan tillbaka till England var dock något av det värsta jag varit med om, men alla vet redan om insidenten med det inställda och det försenade flygen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: