Nightlife in the middle of nowhere?

Kategori: vardag

Har nu prövat på utelivet i Ånge. Det var helt ok, kasnke berodde på att det var juldagen, antagligen. Träffade två gamla barndoms kompisar, en som kände igen mig (som jag inte kände igen alls) och en som jag kände igen (som kände igen mig med), det var roligt (lite kändis är jag i alla fall, woho).

Synd att jag inte var i Norrtälje med mina babes men så kan det vara ibland, hoppas ni hade det kul utan mig.

Just på förfesten träffade jag en gammal ingift låsats släckting (hans mamma var tillsammans med min låsats morbor för många år sedan), jag kände inte igen människan men han kände igen mig, kul var det också i alla fall! Hade det trvligt med mina "kusiner" ikväll, men nu blir det sääääääääängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: