London Calling!

Kategori: vardag

Snart är även jag off to London, just as Linn och Elin. Har skrivit mitt essay-prov nu, chansar på b-/c+ någonting, men jag gick dit och gjorde det i alla fall trots noll minuters sömn inatt, starkt Caroline.

Inför morgondagen har jag planerat och fixat, skrivit ut kartor och letat fram adresser, för att tjejerna ska få en så ultimat London shopping upplevese as possible! Lite Marc Jacobs och Selfridges (har en skoavdelning som är lika stor som halva Versailles, can't wait).

Tåget avgår från Worcester, 17:20 och idag har jag till och med sällis på tåget, Courtney ska åka hem till Reading över helgen så han åker med nästan hela vägen, weey!

Kommentarer

  • Mami säger:

    Hoppas ni får en rolig helg! Kram

    2010-12-11 | 19:43:05

Kommentera inlägget här: