Im back!

Kategori: vardag

Har varit lite frånvarande denna vecka då jag sutttit dag och natt med marketing rapporten. Fick in den i tid i alla fall. Är lite besviken på mig själv att jag inte började i tid så jag kunde bearrbetat den mer, då jag på förra uppgiften i marketing fick ett A- och jag kommer aldrig få ett A på denna. Men men just nu är det viktigaste att den är inlämmnad!

Idag blir det plugg också, för imorgon ska 70% av engelska kursen in så ska kolla igenom om göra klart alla uppgifter (har massa småuppgifter i den kursen, det är skittråkigt). Sen blir det international party med gratis mat uppe på SU (jag orkar inte laga någon mat längre så hakar på allt som gör att jag slipper slava i köket).

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag förstår det! Ibland blir man bara så himla trött på att ställa sig i köket och hitta på vad man ska äta...

    2010-12-16 | 14:56:55
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: