England is perfect, just perfect..

Kategori: vardag

För alla er som har mig på facebook vet nog vad som hände igår men för övriga så är det snö kaos i England så alla tåg mellan Worcester och London var inställda, motorvägarna var kaos osv. Jag kom alltså inte ifrån Worcester så jag hann med mitt plan denna morgon och å andra sidan är Heathrow stängt för tillfället så jag hade inte kommit till Sverige idag oavsett om jag var i London eller här.

Förhoppningvis kommer jag iväg idag i alla fall, tågen kanske börjar gå efter lunchtid om jag har tur. Annars blir det taxi genom halva England imorgon, ja det svider i plånboken men då har jag i alla fall två kära vänner att splitta taxin med, då Emelie och Victor också åker hem imorgon.


Utsikten från mitt fönser igår.


Och såhär ser det ut nu, lite mer lovande. Dock visar termometern -11 så snön kommer ju inte smälta men jag håller alla tummar och tår för att kunna ta mig till London idag!



Kommentarer

  • Catte säger:

    Hoppas, hoppas, hoppas för din skull att du lyckas ta dig hemmåt idag!

    2010-12-19 | 12:43:38
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: