A pice of heaven!

Kategori: vardag

Tar en paus i mitt pluggande (jag håller på att avlida av det) och visar er ett av mina London kap.

Kollade på dessa på en av New Look butikerna på Oxford street, men det fanns inga i min storlek ute i butiken så jag bad ett butikbiträde att kolla på lagret. En strund senare kommer hon tillbaka en vänstersko i stl. 37, och säger att hon ska komma med den andra också. Jag tackar och tar emot vänsterskon, prövar den och förälskar mig i den.

När hon inte kommit med den andra efter cirka 10-15 min letar jag uppe hon som hjälpt mig och hon lovar att hämta den andra på direkten för något hade kommit upp. Hon kommer tillbaka ett tag senare och berättar att hon inte kan hitta den andra skon, att det är sista paret och att den är såprlöst försvunnen. Men att hon kan ringa till den andra buriken på gatan och kolla om de har dem. 

Jag lackar ur och orkar inte vänta på deras samtal för det tog evigheter. Dagen efter gick vi omkring i Uxbrigde och jag var tvungen att kolla på New Look och se om skorna fanns där och det gjorde de!  

 

Follow my blog with bloglovin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: