Vättersö.

Kategori: vardag

Kom för några timmar sedan hem från Vättersö där helgen spenderats med hjärtat. Eller helgen skulle ha spenderats där om Kristoffer hade kommit ihåg att ta med sig båtnyckeln i fredags kväll när vi åkte, men det blev för mörkt för att åka ut på fredgas kvällen så vi for ut igår förmiddag istället.

Igår var det supermys, vi tog det vara lugnt, gick prommenad, lagade god mat, kollade på film och sov. Trots den lugna gårdagen vaknade jag sjuttioelva gånger inatt med en brännande hals och idag är jag helt svag. Har legat i sängen och pimplat te sedan jag kom hem och nu har mamma kommit med c-vitamin brustablett och Bafusin till mig.

Hoppas jag slipper bli sjuk nu, har klarat mig hela sommaren och just nu är det galet olägligt att dra på mig nått. Håll tummarna för att detta bara är en en dagsgrej så att jag slipper ställa in någon körlektion.


Jag njuter i solen men Kristoffer öser vatten, precis som det ska vara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: