tid?

Kategori: vardag

Det är galet vad tiden springer iväg. Går upp vid halv sju på morgonen och lägger mig vid tolv-ett och full rulle hela dagarna med körning, packning och hinna träffa vännerna, det börjar kännas att kroppen är trött.

Imorse åkte jag från Catte strax innan sju, då det var omöjligt för mig att ha mig hem igår kväll så fick jag spendera natten där, att umgås med henne en stund till gjorde mig verkligen inget men det hade varit skönt att kommit hem då jag hade körning på morgonen. Har i alla fall kört fyra lektioner idag och det går bra, helt ok liksom, klart det går dåligt ibland men det är ju därför jag är där. Har hängt med Aleks och fikat med Elin, har till och med hunnit mysa med min kärlek i en timme. Samt rensat ut en garderob till. Jag orkar inte tänka mer just nu, önskar att jag kunde få ligga hemma och sova hela dagen imorgon, men det går inte, teoriplugg, körning, tandläkarbesök och fika är inbokat. Nu ska jag sluta grubbla över hur fort tiden går och nyttja natten till att sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: