telefonoskuld?

Kategori: vardag

För alla som undrar svarar jag ja på alla era frågor, det är bäst så.

Pratade i alla fall med honom i telefonen för en stund sedan, på senaste tiden brukar jag när jag kommer på att vi pratat i telefon ett tag anmärka hur länge vi pratat, exempelvis 37 minuter och 42 sekunder. Idag när vi sa hejdå för hans vänner som han är bortrest med ville hänga med honom utbrast han förvånat efter jag sagt 2 timmar, 45 minuter och 24 sekunder "OJ jag har aldrig pratat så här länge i telefon förut". Ja det är ju en första gång för allt, tre timmar för mig är ingenting att tappa hakan för, men det kan ju bero på att jag bor där jag bor..




Bilden är fyra månader gammal från kvällen då karusellen började snurra. Mycket har hänt sedan dess skulle man ju kunna säga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: