på toppen av botten.

Kategori: vardag

Håller på att hosta upp lungorna just nu så att sova är svårt. Har bytt tillbaka till min gamla mobil nu då jag tappat baksidan till den jag använde för tillfället. Tittade just igenom min lilla Alfred och hittade mappen med sms som heter "feelgood" hittade några sötisar där. Exempelvis "Vi har alltid jättekul tillsammans och är bäst! :) <3" (08-05-21) och "Just remember in case you forgot, there is nothing you can't have, there is nothing you can't do, there is nothing you can't be. Okay? Ha en fortsatt skön sommar Caroline" (09-07-19). Sen är massor av andra sms kvar också, ett från Dino, två från Matt i januari och alla från augusti, alla från Turiket resan, Voldemort i mängder, Krisotffer, Alexandra. Jag ska inte läsa mer sms nu, de gör mitt redan värdelösa humör ännu mer värdelöst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: